Informaţie pentru consumatori

Plăţi alternative

 

Compania Gas Natural Fenosa aduce la cunoștința tuturor clienților săi, că în paralel cu metoda obişnuită de achitare în numerar a facturilor de plată pentru energia electrică consumată, puteți utiliza și alte metode de efectuare a plăților:

  • Achitare automată de pe cardul bancar(plăți programate) - în baza unui contract de deservire, încheiat între client și bancă, aceasta decontează automat de pe contul de card valoarea sumei indicată în factura electronică, transmisă băncii de către furnizor. Mai multe detalii găsiți aici.
  • Achitare prin internet - prin intermediul paginilor web ale BC "Victoriabank" S.A., BC "Moldindconbank" S.A., "FinComBank" S.A., BC „EuroCreditBank" S.A., BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale" SA, BC „Comerțbank" S.A., BC „Moldova-Agroindbank" S.A., BC „Energbank" S.A., BC „Eximbank" S.A.
  • Achitare la bancomatele Victoriabank, FinComBank.
  •  Prin intermediul serviciului Plăţi online direct pe pagina web https://pay.gasnaturalfenosa.md
  • Achitarea energiei electrice fără bon de plată şi reconectarea locului de consum - pentru utilizarea serviciu contactați Serviciul suport clienți la numărul de telefon OT24H. Serviciul dat se poate efectua în filialele băncilor - BC "Victoriabank" S.A., BC "Moldindconbank" S.A., "FinComBank" S.A., BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale" SA, in oficiile comerciale ale întreprinderii, ori în oficiile poştale.