Red Union Fenosa restabileşte furnizarea energiei electrice în zonele afectate de intemperie

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

Prin soluționarea definitivă a tuturor incidentelor din rețelele de tensiune medie, ieri, 21 ianuarie, 2018 întreprinderea a reușit să reconecteze toţi cei peste 170 000 de consumatorii  din localităţile afectate de intemperie. Echipele distribuitorului se concentrează în continuare pe remedierea defecţiunilor în reţelele de tensiune joasă, astăzi fiind lichidate ultimele deranjamente din unele localități din raioanele Căuşeni, Ştefan Vodă şi Taraclia.
 
Compania a concentrat brigăzile sale operative şi ale antreprenorilor săi,  precum și operatorii rețelelor și Oficiului Telefonic 24h cu scopul de a restabili definitiv furnizarea energiei electrice către consumatorii individuali, rămaşi fără energie în urma intemperiei.
 
Populaţia este îndemnată să manifeste în continuare atenţie maximă asupra respectării stricte a regulilor de securitate electrica și să atenționeze imediat furnizorul în cazul în care observă conductoare rupte ce atârnă accidental la pământ.
 
-       ocoliţi şi nu atingeţi conductoarele electrice căzute avariat la pământ sau care atârnă accidental de pe piloni şi copaci;
-       nu interveniţi în instalaţiile electrice, deoarece există pericolul de electrocutare;
-       nu lăsaţi fără supraveghere copii, verificaţi atent locul aflării lor sub aspectul securităţii electrice;
-       ţineţi legate animalele domestice şi cele de companie pentru a evita contactul lor cu fire electrice aflate avariat la sol.
 
Despre orice incident informați în regim de urgență furnizorul de energie electrică prin următoarele canale:
-       La telefonul Serviciului 24h -  022-43-11-11
-       Prin intermediul chatului disponibil de pagina noastră web
-       Pe Viber apelând la numărul 062161111
-       Pe Facebook, accesând pagina noastră: https://www.facebook.com/gasnaturalfenosamoldova
 
Regretăm situaţia în care se află consumatorii afectaţi de lipsa energiei electrice şi ne exprimăm recunoștința pentru înțelegerea manifestată, asigurându-i că depunem toate eforturile pentru restabilirea cât mai urgentă a serviciului şi lichidarea definitivă a tuturor incidentelor.
 
 
Departamentul Relaţii Externe şi Comunicare
Î.C.S. „Red Union Fenosa” S.A.

22.01.2018