Lucrările de reconectare la sursa de energie a consumatorilor afectaţi de intemperie sunt în faza de finalizare

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

Gas Natural Fenosa în Moldova continuă lucrările de înlăturare a defecţiunilor din reţelele de tensiune joasă şi de restabilire a branşamentelor deteriorate către consumatorii individuali, rămaşi fără energie în urma intemperiei, pentru aceasta fiind mobilizate toate echipele operative proprii şi ale antreprenorilor.

Populaţia este îndemnată să manifeste în continuare atenţie maximă asupra respectării stricte a regulilor de securitate electrică.

 
Înlăturarea defecţiunilor din liniile electrice aeriene (LEA) de tensiune joasă şi restabilirea branşamentelor rupte la punctul de conectare la reţele a consumatorilor reprezintă obiectivul principal al echipelor mobile implicate în lucrările excepţionale de reparaţie, desfăşurate pentru lichidarea consecinţelor intemperiei asupra instalaţiilor electrice.
 
Aceste lucrări se desfăşoară în continuare în condiţii dificile, întrucât LEA de joasă tensiune din mediul rural sunt afectate de multiple rupturi de conductori şi piloni avariaţi urmare a căderii arborilor şi crengilor, iar accesul în unele localităţi  din partea de sud a ţării este încă problematic din cauza inundaţiilor locale şi a blocajelor de circulaţie create de copacii doborâţi la pământ.
 
Pentru a soluţiona incidentele în reţelele de joasă tensiune compania a concentrat toate brigăzile sale operative şi ale antreprenorilor săi, inclusiv au fost antrenate 8 echipe operative din cadrul întreprinderilor de stat Red Nord şi Red Nord Vest, pentru care le mulţumim pentru solidaritate şi suport, cu scopul de a restabili definitiv furnizarea energiei electrice în localităţile afectate.
 
Conform previziunilor, în sectorul de distribuţie Anenii Noi pe parcursul zilei de astăzi şi mâine vor fi finalizate toate incidentele comunicate din reţelele de joasă tensiune.
 
Şi în raioanele de sud ale ţării unde situaţia este cea mai complicată se depun eforturi deosebite, echipele operative implicate muncind necontenit pentru repunerea în funcţiune a serviciului. Se estimează că în următoarele zile să fie lichidate în totalitate incidentele în joasă tensiune cauzate de situaţia excepţională de săptămâna trecută.
 
Regretăm situaţia în care se află consumatorii afectaţi de lipsa energiei electrice pe parcursul mai multor zile şi înţelegem perfect nemulţumirea lor justificată. Ne cerem scuze pentru incomodităţi şi îi asigurăm că depunem toate eforturile pentru restabilirea cât mai urgentă a serviciului şi lichidarea definitivă a tuturor incidentelor.
 
În acelaşi timp atragem în continuare atenţia populaţiei asupra necesităţii respectării stricte a regulilor de securitate în raport cu instalaţiile electrice:
  • ocoliţi şi nu atingeţi conductoarele electrice căzute avariat la pământ sau care atârnă accidental de pe piloni şi copaci;
  • nu interveniţi în instalaţiile electrice deoarece există pericolul de electrocutare. 
  • nu lăsaţi fără supraveghere copii, verificaţi atent locul aflării lor sub aspectul securităţii electrice.
  • ţineţi legate animalele domestice şi cele de companie pentru a evita contactul lor cu fire electrice aflate avariat la sol.
 
În situaţia creată telefonul serviciului 24h - 022-43-11-11 ar putea fi suprasolicitat, dar despre orice incident puteţi să comunicaţi în regim de urgenţă cu furnizorul de energie electrică inclusiv prin următoarele canale:
  • pe Viber, apelând la numărul 062161111;
  • prin intermediul chatului disponibil de pagina web www.gasnaturalfenosa.md.
 
Departamentul Relaţii Externe şi Comunicare
Gas Natural Fenosa în Moldova
 
28.04.2017