9. De ce nu am primit factura?

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

Pentru a Vă informa despre posibilul motiv din care nu aţi primit factura, puteţi solicita informaţii la:
 
Telefon:

  • 0 22 43 11 11 – pentru abonaţii reţelei MoldTelecom;
  • 0 22 83 11 11 – pentru abonaţii reţelei Arax;
  • 4311 – pentru abonaţii reţelei Moldcell.
  • Oficiul Telefonic OT 24h al întreprinderii, formați numerele locale indicate în fiecare factură de energie electrică, OT24H.
  • În oficiile comerciale ale Î.C.S. „Gas Natural Fenosa Furnizare Energie” S.R.L., aici.

 
Viber: +(373) 62 16 11 11
E-mail: OT24@ufmoldova.com
Chat online: www.gasnaturalfenosa.md
 
Prin intermediul paginii web a companiei www.gasnaturalfenosa.md aveți posibilitatea să vă abonați la serviciul gratuit de recepționare a facturii pentru energia electrică consumată și a preavizelor referitoare la existenţa unor datorii, în format electronic. Pentru aceasta este suficient să trimiteţi o cerere de abonare prin intermediul paginii web, aici sau activând Oficiul Virtual, aici.
 
Să consultaţi factura pentru energia electrică consumată prin intermediul aplicaţiei factura.md. Instalând aplicaţia pe smartphone (www.factura.md), orice consumator (persoană fizică) are posibilitatea să obţină informaţii cu privire la facturile expediate chiar în ziua emiterii acestora. Acest serviciu este gratuit şi permite consultarea sumelor şi perioadelor de plată a facturilor pentru energia electrică.