15. Ce să fac în cazul în care suma facturii din luna curentă este mai mare decât în luna precedentă?

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

Dacă primiţi o factură pentru energia electrică consumată, iar suma facturii este mai mare decât era de aşteptat, este necesar de a îndeplini următorii paşi:
 
Verificaţi datele contorului.

  • Dacă datele contorului diferă semnificativ de cele indicate în factură, sunaţi la Oficiul Telefonic al Companiei, la numărul 022 431-111 şi raportaţi această eroare sau trimiteți foto de pe contor la Oficiul Virtual pe site-ul al companiei www.gasnaturalfenosa.md sau prin Viber: + (373) 62 16 11 11.
  • Operatorul va emite un ordin pentru verificarea datelor contorului şi în conformitate cu aceste indicaţii va fi emisă  o nouă factură.
  • Dacă datele contorului corespund celor de pe factură, atrageţi atenţia la perioada de facturare.

 

Verificaţi perioada de facturare pe factură.

  • Este necesar să se verifice perioada de facturare a facturii din luna curentă şi a celei din luna precedentă.


 

Posibil că perioada de facturare din luna curentă este mai mare, şi acesta este motivul din care suma facturii din luna curentă este mai mare decât a celei din luna precedentă.


Perioada de facturare depinde de graficul de citire a datelor contorului, care poate suporta modificări din motivul zilelor de sărbători sau altor motive obiective.
 
Suntem la dispoziţia dumneavoastră 24h/24h prin intermediul următoarelor canale de comunicare:
 
Telefon:

  • 0 22 43 11 11 – pentru abonaţii reţelei MoldTelecom;
  • 0 22 83 11 11 – pentru abonaţii reţelei Arax;
  • 4311 – pentru abonaţii reţelei Moldcell.

 
Fax: 0 22 43 12 05
Viber: +(373) 62 16 11 11
E-mail: OT24@ufmoldova.com
Chat online: www.gasnaturalfenosa.md
Facebook: https://www.facebook.com/gasnaturalfenosamoldova